Een foutje ingeslopen tijdens het boeken van een vliegreis. Wat kost het om deze fout op het ticket te herstellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt aan het foutje? Heb je per ongeluk een ticket naar een verkeerd land geboekt, een andere dag of gewoon een voorletter verkeerd getypt?

Antwoorden (5)

Dat verschilt per airline. Hoe goedkoper de vlucht, hoe duurder de wijziging (het geld moet toch vetdiend worden). Even kijken op de website.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan wat het foutje is. Ik had laatst een naam verkeerd getypt. Deze kon na even bellen zonder problemen worden veranderd bij Transavia. Ik adviseer dan ook om telefonisch contact op te nemen met de vliegmaatschappij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er inderdaad aan. Bij Arke kost zoiets ongeveer 27 euro.(weet ik uit eigen ervaring)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat ligt er aan bij welke maatschappij je boekte... Het kan duurder zijn dan je eigenlijke ticket. Verander het dan niet, maar boek een tweede correcte ticket;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt er maar net aan wat het foutje is, over sommige dingen doen ze totaal niet moeilijk en over andere dingen juist weer wel. Neem contact op met de maatschappij bij wie je hebt geboekt en deze kunnen je dan verder helpen en ook accuraat zeggen wat de kosten zijn, dat kunnen wij namelijk niet zonder meer info (aard van het foutje, vliegtuigmaatschappij e.d.)