Waar moet je allemaal aan denken als je met 4 vrienden volgend zomer op vakantie wilt?

3 vrienden en ik ( 4 in totaal dus ) willen volgend jaar zomer op vakantie met de auto, welk land weten we niet.

maar waar moet je zoal aan denken, ook financieel gezien.

dingen zoals, een auto en camping natuurlijk maar wat nog meer?

misschien dat jullie hier mij mee kunnen helpen door wat dingen op te sommen, want ik weet het echt niet!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Mijn dochter is pas met een vriendin naar Londen geweest. Zij maakte het daar mee dat na een pin betaling in de winkel haar bank pas demagnetiseerde. Dit door een verouderd pin betalings apparaat.
Zorg ervoor dat je altijd cash geld meeneemt, zodat je nooit zonder geld zit als zoiets onvoorzien gebeurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Genoeg geld, goede verzekeringen, paar reserve onderdelen zoals lampjes en een extra wiel. Afhankelijk van het land en bestemming is een woordenboek ook wel handig. Een briefje met belangrijke telefoonnummers zoals ouders, huisarts, ziekenhuis, politie. Condooms, wat paracetamol, zonnebrandcreme, pleisters en verband.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Benzine geld, eventueel geld voor tol wegen, geld voor boodschappen.
Bedenk van te voren wat jullie met het eten doen . Als je ook zelf wil koken, heb je daar ook het een en ander voor nodig.
Maak duidelijke afspraken over geld, maken jullie een pot , en/ of betaal je dingen zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bespreek met elkaar wat je verwachtingen zijn van de vakantie zodat daar geen misverstanden over bestaan. Maak duidelijke afspraken