We zijn van plan om een dagje in Brussel door te brengen. Is Brussel overdag gevaarlijk en druk ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Het beste antwoord

Ben pas meteen vriendin in Brussel geweest heb me geen moment onveilig gevoeld. Van nature ben ik nogal angstig. Tijdens de spitsuren is het onwijs druk op de toegangs en doorgaande wegen in Brussel stad. Als je het allemaal een beetje goed plant en bijv. een gezellig terrasje pikt of lekker gaat eten heb je nauwelijks last van de drukte en zul je een geweldige tijd hebben. Geniet er maar van. Met name de markt is gegantisch mooi en rondom Brussel zijn mooie parken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Brussel is niet gevaarlijker of drukker dan een stad als Amsterdam. In het verleden ben ik er heel regelmatig geweest, heb me nooit onveilig gevoeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geniet van harte van Brussel, deze mooie stad met zijn heerlijke kroegjes, zijn gezellige eettentjes, zijn mooie gebouwen!
Ik heb er vorige week nog een fotoreportage gemaakt en niets gemerkt van gevaarlijk. Druk was het wel op sommige plekken, maar niet drukker dan in een andere gemiddelde grote stad!
Ik kom al 30 jaar in Brussel en vind het er nog steeds prima.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Brussel is niet gevaarlijker dan welke stad ook. Het is een heerlijke stad om in rond te struinen. en grote gebieden die een bezoek waard zijn, die zijn niet toegangkelijk voor auto's. terrasje, barretjes restaurantjes te over. En geen auto in dat gebied te bekennen. En ook niet eng, er lopen zo ongelooflijk veel toeristen dat je niet bang hoeft te zijn. Geniet ervan. Hele leuke stad.