Leuke camping in Zuidfrankrijk?

Wij willen op vakantie met de auto naar Zuid-Frankrijk' op de camping in een huisje) nu zoek ik mij suf op het internet. Wie kent een leuke kindvriendelijke camping daar.( wij hebben een kind van 8) Vandaar dat Kinderanimatie gewenst is. bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

ik ben nu op de camping domaine lac de gascogne kinderanimatie is er niet echt meer maar leuke groep kinderen die zich prima vermaken mijn zoon van 11 vind dit een hele leuke camping
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.zoover.nl/frankrijk/languedoc-roussillon/argeles-sur-mer/le-bois-fleuri/vakantiepark

ben er eens geweest en vond het daar erg leuk en mooi.
er rijdt ook gratis een busje van de camping naar het strand. :)

Toegevoegd na 50 seconden:
ook leuk voor kinderen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De provence vind ik persoonlijk een mooi gebied van zuid Frankrijk. In de omgeving van de rivier de Verdon. Het is er prachtig. Heb 2 campings voor je. 1 met kinderanimatie, die ook op zoover goed scoort. De ander is een camping waar wij vaak geweest zijn. Maar deze heeft geen kinderanimatie maar er zijn wel veel kinderen, die zich erg goed vermaken. Het is wel een hele mooie camping en kan het daarom niet laten, om hem ook mee te sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Argeles-Gazost net onder Lourdes.
Camping Les Trois Vallees
Verschilende soorten huisjes te huur.
Heel mooie kinderspeelplaatsen.
Verwarmd overdekt zwembad met bubbelbaden.
Groot buiten zwembaden met glijbanen.

Grote supermarkt in het stadje.
Hele goede bakker vlak bij de ingang camping.
Vlak bij de Pyreneeen voor leuke Auto tochtjes.