Dit is parijs, bij Le louvre
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

een gebouw
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk is lezen moeilijk, er staat waar niet wat! Als je dan toch een leuke opmerking wil maken.... Grapjas :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
babyfaces. waar be je mee bezig?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ohh sorry vergeef me. m'n lenzen zijn een beetje uitgedrood. dus ik las als wat. nogmaals mijn van harte excuses voor dit ongemak...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deboentje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grapjas :+
Lijkt mij inderdaad inParijs bij het Louvre. Met een beetje fantasie kun je zelfs de Franse tricolore onderscheiden,hoewel ik eerst dacht,dat het de Zweedse vlag was!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kurhaus :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is "Pavillon Sully" bij het Louvre inderdaad, in het fronton (pediment, de driehoek boven de ingang) is duidelijk de buste van Napoleon te herkennen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Parijs.....