Mag je een kaartje waarmee je games voor de DS kan downloaden meenemen in het vliegtuig?

Ik ga straks naar schiphol en ik wil mijn DS meenemen op vakantie maar ik kan me voorstellen dat je niet zo een kaartje mag meenemen.
ik wil'm meenemen als handbagage.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik ken google, maar ik heb geen zin om een uur lang in de wacht te staan om iets kleins te vragen wat ik ook hier kan vragen ennuuh hoe zie je het voor je? 'goeieavond, bel om te vragen of ik een illegaal DS kaartje mee mag vervoeren naar een ander land? Leuk geprobeert ;)

Het beste antwoord

Ja, dat mag. Heb het zelf ook gedaan