Heeft het een reden dat Guam op Google Maps niet van dichtbij te bekijken is?

Op satellietbeeld is het onscherp.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Ik kan guam wel scherp zien op mijn PC hoor ;)
Misschien was je internet het nig scherper aan het maken, dat je even moest wachten??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan het wel goed scherp zien. Misschien laad de pagina bij jou langzaam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh! Ik dacht dat het te maken had met de militaire aanwezigheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee de marinebasis kan ik ook gewoon scherp zien, zal wel aan de site liggen dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk maar eens bij oirschot, alleen de basis zelf is weggehaald, je ziet nog wel de parkeerplaatsen en het parcours van de rijopleiding daar :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vliegbasis Twente ook.
Enkele jaren geleden was het slecht zichtbaar omdat amerika een wet had die stelde dat amerikaanse legerbasissen niet zichtbaar mochten zijn ivm aanslagen en spionage, vandaar die wazige vlekken. Of dat nu nog zo is weet ik niet.