Op camping Interpals (Spanje) zijn Bali caravans, is het mogelijk om in de tweede slaapkamer een bed weg te halen om een babybedje te plaatsen?

Is het mogelijk om in een Balicaravan op camping Interpals (Spanje)een bed weg te halen of te verschuiven om er een babybedje te plaatsen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Als ik het zo lees zit er al een kinderbedje in. Maar weet niet zeker of het, de juiste is.
Fijne vakantie!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In die caravans staan vaste (stapel) bedden, die kun je niet weg halen. Wel kun je de keuken tafel in klappen en op die plaats het campingbedje neer zetten.