Hoe duur is het om mobiel te bellen in Duitsland?

ik heb afgesproken met een vriendin in Duitsland en zij zelf komt uit Engeland. Als ik in Duitsland ben en ik bel naar haar toestel wanneer zij ook in Duitsland is, wat betaal ik dan? Ik heb zelf een telfort abonnement.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Jij niks zij wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor informatie over buitenlandse tarieven kun je het beste contact opnemen met je provider.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij betaalt het tarief voor bellen in het buitenland, zij betaalt voor gesprekken ontvangen in het buitenland.
Hoe hoog de tarieven zijn moet je opzoeken op de site van jouw en haar provider.