Ik neem aan dat je op zoek bent naar 'iets' om daar te doen tegen de verveling?

Eerst en vooral is het is een gewone luchthaven, met de doorgaanse zaken aanwezig. Duty free shops, cafétjes en restaurants.

Maar het blijft natuurlijk wel een Aziatische luchthaven, dus dat staat wel garant voor enkele randactiviteiten. Je kan er ook wel massage centra vinden, schoonheidssalons, business centra, een klein ziekenhuis, diverse musea, kerken voor diverse religies, speelkamers voor kinderen, ...

Kijk maar eens in de bronvermelding, meer dan 26pagina's met wat je allemaal kan doen en waar je het moet doen!

Groeten,
JJanom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoelang je moet wachten, maar als je een boek meeneemt kan je altijd even gaan lezen. Of je gaat ergens wat drinken. En anders zijn er altijd wel winkels te vinden waar je kan shoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker chinees eten of kijken naar de nieuwste gadgets in de duty free shop....