Is Canada echt zo een ver land en komen mensen daar dan nog om op vakantie te gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja woon er zelf ook en er zijn best wel veel toeristen

Antwoorden (5)

Overal in elk land zijn vakantiegangers Vancouver is een erg mooie stad hoor
12 jaar geleden
Gezien je andere vragen: heb je emigratieplannen? En wil je weten of vrienden en familie wel bij jou op bezoek komen als je ver weg woont?
Dat hangt af van hun budget, maar ik zou het wel weten, ik zou om het jaar een poosje bij jou komen logeren...

Canada is wel ver weg, maar verre bestemmingen trekken altijd toeristen. Ja, en zijn veel mensen die daar op vakantie gaan. Er zijn ook veel georganiseerde reizen daarheen. Het is een prachtig land.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan niet concluderen dat ze emigratie plannen heeft, uit haar vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad! Nu niet meer. Maar er stonden, ik meen 3 vragen over Canada bij het profiel van Sajerra. De andere zijn ws weggehaald.
Canada is een prachtig vakantieland! Met diverse landschappen en mooie grote steden. En het ligt boven de VS, dus het is niks niet verder als bv New York en daar gaan ook heel veel mensen heen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is ver?
Toronto is 8 uur vliegen van Schiphol en dat is goed te doen. Voor Vancouver ben je wat langer onderweg.

Canada is een populair vakantieland. Er is ontzettend veel te zien en te doen. Ik ben er zeker 15 keer geweest en het intrigeert me nog altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Canada, is niet zo ver vliegen.... Dat is maar 8 uur vliegen. Ga binnenkort naar Bali....Indonesie...Dat is 16 uur vliegen. Dus de afstand moet geen probleem zijn.