Mijn ervaring is dat zelfs duurdere en wat dikkere 'selfinflating' matjes nog niet echt lekker slapen, vooral als je als vrouw (met heupen ;) graag op je zij ligt.

Ik zou gaan voor een luchtbed zoals op het plaatje. Ligt heerlijk, niet duur, neemt weinig ruimte in beslag en is zelfs met de mond nog makkelijk op te blazen.

Maar als je dan toch graag op een matje slaapt (vooral handig als je niet drie weken op dezelfde camping blijft) zijn die selfinflating matjes wel te verkiezen boven anderen.

Ik heb er zelf deze: http://www.wehkamp.nl/sport-vrije-tijd/outdoor/slaapmatten/abbey-camp-zelfopblaasbare-slaapmat/C24_4D2_D29_762947/

En die ligt voor een slaapmatje best goed!
En heeft ook goede beoordelingen (te zien onderaan)

Toegevoegd na 2 minuten:
O, ik zie dat die niet meer verkrijgbaar is.
Deze is volgens mij ongeveer dezelfde:
http://www.wehkamp.nl/sport-vrije-tijd/outdoor/slaapmatten/abbey-camp-slaapmat/C24_4D2_D29_763294/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij de action heb je goedkopen ze slapen lekker en ook nog goeie kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er gaat niets boven een echte thermarest. Die kost wat in de aanschaffing, maar gaat ook lang mee. In tegenstelling tot al die goedkope zooi die het hooguit 2 jaar uithoudt. Tja, dus wat is betaalbaar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij decathlon heb je goeie en goedkope kampeerspullen die jaren meegaan