wie weet een niet al te duur hotel in drenthe in de buurt van dwingelo

ik heb 30 december een bruiloft in in hotel van der valk in dwingelo maar aangezien de datum kan ik daar geen kamer meer boeken. wat nog vrij is niet te huur voor 1 nacht wat begrijpelijk is. nu zoek ik een overnachting voor twee personen in de buurt. mag ook een vakantiehuisje zijn want enkele vrienden willen ook overnachten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er 'mist' een o

Antwoorden (6)

Bekijk dit eens: nachtjeweg.nl zijn er nog zat, vanaf 77.50
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hotel Hoogeveen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bookings.com! Boek hier altijd en bevalt goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al bij bedandbreakfast.nl gekeken? Wellicht is een trekkershut nog een idee (je kunt verwarming huren)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal met Sherpa eens,kan je Hotel Hoogeveen aanbevelen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer Hotel Emmen in Emmen eens,is ook een Van der Valk hotel,heel erg goed, en relatief dicht bij Dwingeloo