Hoe druk is het aanstaande vrijdag bij de Gotthardtunnel?

Aanstaande zaterdag is het Zwarte Zaterdag en zal het op veel Europese snelwegen extreem druk zijn. Bij de Gotthardtunnel worden wachttijden tot drie uur verwacht.

Wij rijden de dag ervoor naar Italië en komen eind van de middag bij de Gotthardtunnel. Hoeveel drukte kan ik daar op de vrijdag vóór Zwarte Zaterdag verwachten? Iemand ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Twee jaar geleden heb ik 4 uur in de file gestaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op vrijdag? Oei!
Bedankt voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, was expres op vrijdag gegaan. Succes!

Andere antwoorden (1)

Nou dat wordt een boek meenemen of een draagbare dvd-speler want DAT duurt gewoon te lang :P