Vakantie Corfu, inschatting budget?

Ik ga samen met mijn vriendin Nasr Corfu. Op 15 augustus voor 13 dagen. Wij hebben al een hotel
geboekt, maar alleen met logies. We gaan met het vliegtuig. Het leek ons leuk om daar restaurantjes en eetgelegenheden te zoeken. Mijn vriendin is al meerdere malen Nasr Griekenland geweest. Maar hoeveel geld denken jullie dat wij per persoon kwijt zijn in 13 dagen in Corfu. Dus ik ben nieuwsgierig wat ik ongeveer kwijt ben aan leefgeld. Dan kan ik zelf nog inschatten wat ik kwijt ben aan scooterhuur en eventuele excursies.. Ik snap dat je het zelf zo duur kan maken als je wilt. Maar misschien dat hier enkele mensen zijn die een inschatting kunnen geven over het budget pp dat wij kwijt zijn..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Ik gok op 250 - 300 euro per persoon!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan de min even toegelicht worden? Ik maakte een inschatting, dat is namelijk de vraag. Dankje alvast!
Ik denk dat je zo'n €25,- per dag uitgeeft.
€25,- * 13 = €325,-

Kan een stuk meer zijn, maar ook veel minder :).

Eet je als een Bourgondiër en drink je lekker wat dan zit je er waarschijnlijk boven..

Als een maaltijd voldoet met een Pizza en een cola dan voldoen de helft misschien al ;).