Hoe lang doe je erover als je elke hoofdstad in Europa wandelend wilt afgaan?

Toegevoegd na 4 minuten:
En hoe kan je het beste zo'n reis uitstippelen zonder tegen bergen aan te lopen of plekken waar je niet meer verder kan? Kan je ergens online een reis uitstippelen door Europa en dit opslaan uitprinten?

Toegevoegd na 5 minuten:
Hoeveel kilometer is het ongeveer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft niet tegen bergen aan te lopen. Er gaat altijd wel een weg die je door de bergen naar je bestemming voert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind het een super leuk idee, Jammer mijn conditie is niet zo goed, maar anders ging ik mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om die bergen kun je niet heen, je moet altijd wel ergens over heen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zullen de schoenenwinkels blij met je zijn! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt bergen mijden als je rivierovers aanhoudt - dat is soms wel om, maar het is of over bergen of omlopen, in sommige gevallen. Bern bereiken zonder bergen lijkt me bijvoorbeeld lastig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bern zonder bergen gaat zeker lastig haha maar daar zijn zoveel wegen aangelegd. Ik bedoel meer dat ik onderweg niet tegen een berg aanloop waar je niet omheen kan/waar je moet klimmen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, anno 2011 geen Hannibal taferelen :o)

Antwoorden (2)

het is een heel extreem idee
maar je kan dit op maps.google proberen te regelen
hier kan je klikken op wandelen en dan bij routeplanner intypen Amsterdam naar Parijs via Brussel
als je uiteindelijk echt gaat lopen kun je het best allemaal detailkaarten kopen/printen

Toegevoegd na 3 minuten:
dit is trouwens niet eens mogelijk want je zult zoiezo een boot/vliegtuig moeten nemen o.a. londen/dublin ed. ook te bezoeken

Toegevoegd na 2 uur:
dit zal meer dan 15 duizend kilometer zijn
als je 5 kilometer per uur wandelt doe je op deze afstand er 3000uur non stop over =125dagen non stop lopen

samenvatting: ik denk dat je beter de auto kan pakken:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om de zee over te steken word er uiteraard een boot gebruikt. Maar voor de rest over het land alles wandelend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maps.google.nl is trouwens erg geschikt. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat valt mij eigenlijk reuze mee, weet je zeker dat het niet meer kilometers is? :O Met 6 uur per dag 5km/u lopen is het dus maar 500 dagen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inmiddels kom ik uit op minimaal 30.000 kilometer en vele jaren. :)
Dat gaat heel lang duren, er zijn ongeveer 50 landen in Europa, in de link alvast een begin van de route volgens google Maps, maar het laden gaat wel erg lang duren als je 50 hoofdsteden hebt ingevoerd.