is er een vuurwerkwinkel die in de maand juli open is op de weg van brussel.?

zodat ik minimaal een kilometer of 20 omrij naar vuurwerkwinkel en vanaf daar naar brussel?

Toegevoegd na 4 minuten:
ik bedoel naatuurlijk maximaal !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
itsme
12 jaar geleden
van brussel waar naartoe?
en echt minimaal 20 km omrijden, of bedoel je maximaal?
Kimath
12 jaar geleden
wat moet je in de zomervakantie met vuurwerk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ga dus in de zomervakantie naar belgie en kan net zo goed al vuurwerk meenemen. @ itsme: van nederland naar vuurwerk winkel belgie naar brussel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk je werkelijk dat, dat mag?? Dat mag alleen maar rond nieuwjaar. De rest is illegaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gast69446: kopen mag, meenemen naar NL niet.

Het beste antwoord

www.alpeco.be
www.knalgoed.be

Hier haal ik altijd mijn vuurwerk, verkopen heel de jaar door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De vuurwerkwinkels zijn altijd open in België