Goedkoop en alleen naar Californie/ Florida?

Heb even wat vragen over Californie en/of Florida.

1. Is een reis naar Californie of Florida in je eentje te doen?? Ik ben namelijk nog maar 21 jaar. Of is een groepsreis dan beter?
2. Op Arke zie ik vaak leuke reizen, maar dan kun je kiezen tussen exl. transfer en incl transfer. Dat scheelt vaak best wel veel.
Als je excl transfer hebt, kun je dan gemakkelijk (en goedkoop) bij je hotel komen, vanaf de luchthaven? En terug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Ja hoor, je kunt prima in je eentje reizen. Je zegt dat je 'nog maar' 21 bent, maar je moet je afvragen wat je nu niet kan en over 10 of 20 jaar wel. Ik zie het verschil niet.

Uiteraard is het afhankelijk van de afstand tussen hotel en luchthaven hoe makkelijk je een transfer kunt krijgen. Voor beperkte afstanden kun je de taxi nemen, voor grotere afstanden zal vast ergens een bus te krijgen zijn. Laat je van tevoren ruim informeren over de mogelijkheden.

Overigens vraag ik me wel af waarom je naar California / Florida wil als je alles goedkoop wil hebben. Veel duurder dan daar ga je het niet krijgen in de wereld. Er zijn genoeg andere gebieden in de wereld die minstens net zo leuk / mooi / of waar je ook naar op zoek bent zijn, maar stukken goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt :)
Ja ik ben nogal weg van Amerika.. :)
Helaas is het niet goedkoop nee..