Wat is Marmaris (Turkije) voor een plaats?

Wij gaan er waarschijlijk heen op vakantie maar hoe is het uitgaansleven heb je daar niet veel overlast van? en zijn er leuke dingen te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.8K

Het beste antwoord

Het uitgaansleven van de jongeren speelt zich in Marmaris voor een groot deel af in de z.g. "Barstreet". Voor de rest is het er niet zo gek druk en een erg gezellig stadje. Bezienswaardig zijn het kasteel en de straatjes van de oude stad. Als je hotel niet aan zee ligt kan je naar het gemeentestrand dat haast in het centrum van de stad is of met een busje naar het strand in het volgende dorp, Icmeler, 8 km. Donderdags is er markt (overdekt en niet veel aan) in Marmaris zelf maar leuker is de markt in Icmeler op woensdag. Je kan ook met de bus naar Mugla (60 km) gaan waar de markt ook op donderdag is. Mugla ligt hoog en het is er minder heet dan beneden in Marmaris. Vanuit Marmaris kan je veel verschillende boottochten maken of uit andere uitjes kiezen, bv. jeepsafari, paardrijden, turks bad. Boek ze bij een bureau'tje langs de weg en niet bij de hostess van je reisorganisatie. Het scheelt je stukken in je uitgaven. Prettige vakantie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Marmaris is een rustig plaats waar je echt kunt genieten van zon zee en strand. En natuurlijk zijn e uitgaansplekken. Je kunt e leuke dingen doen zoals met de boot op tour gaan diepzeeduiken over de bergen heen gaan met zown squad en veel andere dingen. Het is echt een gezellige plaats. Niet zo hectisch als bodrum. Bodrum is in tegenstelling tot marmaris heel druk veel jongeren. Marmaris is meer zon familie plaats achtig iets maar er zijn ook hartstikke veel jongeren hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marmaris is een leuk uitgaans gebied plus erg rustig daarnaast de Zon schijnt er heerlijk en het strand is top, winkeltjes en restaurantjes dus best wel een aanrader