welke taal spreekt het personeel in het hotel jandis princess?

welke taal spreekt het personeel in jandia princess het best? denk aan engels spaans Etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ik was in Fuerteventura - en toen sliep ik in Jandia Princess.

Het meeste personeel spreekt het beste Spaans - het zijn tenslotte overwegend Spanjaarden.

Jandia Princess is een luxe hotel. Dat betekent dat er hoge eisen worden gesteld aan het personeel. Wie je ook treft: iedereen spreekt heel goed Engels en Duits. Je kunt dus gewoon de taal kiezen die jou het beste ligt.

Een deel van het personeel komt uit "Europa". Dat zijn dan Europeanen van het vasteland die een paar maanden of een jaar op Fuerteventura wonen, en bij het hotel werken om geld te verdienen. Die spreken vanzelfsprekend hun eigen taal het beste, maar daarnaast ook altijd Engels en Duits - anders worden ze niet aangenomen.

Dit geldt voor al het personeel, zowel aan de receptie als in het restaurant, en ook bij de diverse barretjes en bij de kinderopvang. Alleen de schoonmakers, de tuinverzorgers en de klussers spreken vaak niet meer dan Spaans.
Cryofiel
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gezien de ligging van het hotel, spreekt men daar spaans. Er komen internationale toeristen, dus spreekt men ook engels.