Ik heb een week België voor 9 euro gekocht op vakantieveilingen maar kan helaas niet voor 16 juli tot de 23. Weet iemand wat ik er mee kan doen.

Toegevoegd na 1 uur:
ik heb op vakantieveilingen.nl voor een bedrag van 9 euro een vakantie gekocht. maar helaas met mijn domme kop is het een kampeervakantie je moet je eigen tent meenemen en het is zo dat je op de 16e daar moet zijn tot de 23 helaas kan ik niet want op de 19e heeft mijn kind zijn musical.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Recreatie park blauwe meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor een tientje koop ik het van je over, dan heb je nog wienst ook :o
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee joh geen winst voor 9 euro mag je het hebben

Het beste antwoord

Gewoon niks doen. Je bent dan je 9 euro kwijt, maar dat is ook niet zo'n ramp.

Ik zou voor 9 euro geen energie steken in advertenties op sites als Marktplaats en Speurders.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bied aan op Marktplaats of dergelijke sites.
Hang briefjes op in supermarkten.
Zet een advertentie in het lokale krantje.
Vraag eens aan je omgeving of er interessenten zijn.
12 jaar geleden
Plaats de gewonnen veiling op Marktplaats wie weet.
Daar vindt je vaak kaartjes etc die afkomstig zijn van vakantieveiling.nl