Wat is een leuke vakantiebestemming om last-minute naar toe te gaan?

We willen graag een mix van een cultuur vakantie en een "relax" vakantie.

We willen een gedeelte van de vakantie besteden aan bezichtigingen. Misschien een auto/scooter huren en daarmee rondrijden.

Het andere gedeelte van de vakantie willen we relaxen aan de zee/zwembad (het moet dus enigszins dicht bij de zee liggen).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (12)

spanje, malta Griekenland
12 jaar geleden
mexico is super, mooie cultuur lekker eten vriendelijke mesen. je kan lekker zelf op avondtuur of doet excursies
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben even de naam kwijt, maar er is een site met last-minute aanbiedingen voor een mooie prijs. Zo vind je vanzelf iets leuks, voor een mooie prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Italie heeft een rijke cultuur m.n Florence. En bijna altijd zon,dus je hoeft geen winterkleren mee te nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
canarische eilanden kan je een zeer mooie combi maken van relax en cultuur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon in Nederland een leuke Bed&Breakfast uitzoeken aan de kust, hebben wij laatst ook gedaan en was erg leuk;

Toegevoegd na 3 minuten:
Hier zit vast wel een mooie bij; http://www.bedandbreakfast.nl/plaats/Katwijk_zh
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar sunny beach in Bulgarije!
Aan de kust kun je feestvieren en eten/drinken zoveel je wilt.
Je kunt aan het strand liggen zonnen of aan het zwembad.
Het leven is er spot goedkoop, en ga je buiten het toeristengebied, dan vind je een cultuur vol geschiedenis en zie je een balkanland dat nog niet aan de europese normen en regels voldoet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jerma beach hotel in Gambia.

Goedkoop, hotel ligt óp t strand, 35 passen uit je kamer en je staat op t strand. Mooi weer.
Apenpark op loopafstand, en ook leuke dagtripjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bella roma in combinatie met ostia als leuk kustdorpje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk land is dat ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Italië ?!?!?
Dan zou ik naar Corsica gaan. Dit ligt net onder frankrijk. Het is een prachtig eiland, die ook in de steden veel cultuur heeft. (Napoleon is er geboren) Verder heeft het prachtige strandjes en mooie boulevards.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een van de minder drukke Griekse eilanden. Bv. Kefalonia of Chios.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Turkije, gastvrij en vriendelijk is mijn ervaring.
ik was in Bodrum in een all-inclusive én aan zee gelegen.
vanuit het hotel/complex zó de zee in, aan een baai gelegen.
´s morgens rond 06.00 uur kwam de zon op achter de bergen, wauw! en ik was daar vaak zo goed als alleen op dat tijdstip.