Is er een website met een overzicht van campings waar je gewoon kunt aan komen en je tentje op kunt zetten. Bestaat zoiets?

Waar je kunt filteren op bepaalde faciliteiten, kosten, etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://nl.camping.info/?gclid=COiRnciu-akCFYaEDgodmF7_Xw Ik weet niet zeker of je dit bedoelt, maar op deze site kan je, je wensen invoeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Platje waarom zet je dat niet neer als antwoord?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom gebruik je geen zoekmachine? Zo kom je tientallen campinggidsen tegen.
Bij mijn weten kun je op alle campings je tentje opzetten, en op t moment dat t jou uitkomt langs de receptie gaan om je in te schrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@j0ve het gaat ook vooral om de aanvullende tekst. Filteren op faciliteiten, kosten, etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wist niet zeker of je dit bedoelde, maar ik hoop dat je er wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja platje zoiets bedoel ik, ik denk dat jouw antwoord het beste is als je hem als antwoord plaatst dan ten minste :)

Antwoorden (1)

Bij bijna alle campings kun je dit echter heb je in het hoogseizoen (vooral tijdens de bouwvak) kans dat de camping vol zit. bij de anwb hebben ze ook een boekje met alle campings in nederland/frankrijk/...
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een boekje is geen website.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat boekje kan je via de website bestellen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat maakt het boekje nog geen site.
En volgens mij kun je in een boekje geen gespecificeerde zoekopdracht intypen