Is de plaats Hanningen bij Stockholm een beetje betrouwen en veilig?

Mijn zus gaat dat een half jaar studeren en gaat daar ook op kamers. Ze kan misschien een kamer krijgen in Hanningen maar ze heeft ook gehoord dat het zuiden van Stockholm niet zo'n fijne buurt is. Zal een kamer in Hanningen een betje veilig voor haar zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Hanningen is een prima plaats en echt wel veilig.
Zweden is één van de veiligste landen.
Dus een stad in Nederland is net zo veilig of onveilig, ligt ook een beetje aan jezelf.
Lees de link maar en wees gerust.
Ik hoop, nee ik weet zeker dat je zus daar een fijne tijd gaat hebben. :)
Wens haar veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is wel veilig ja, Als je maar heeel goed oppast en nadenkt over wat je doet, het ligt gwn aan jezelf!