wij gaan dit jaar naar op vakantie naar Tsjechie in de buurt van Vrchlabi, om precies te zijn Rudnik. weet iemand leuke dingen om daar te kunnendoen?

ik moest alvast wat dingen gaan opzoeken wat we kunnen doen in de vakantie, maar als ik op internet kijk dan kan ik haast niets vinden. wie weet er wat???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Het beste antwoord

Vrchlabi, kun je zien als het regionale hoofddorp. waar zich het Krkonosske museum en het regionaal informatiecentrum bevindt. Vrchlabi, met zijn gezellige centrum, wordt ook wel de toegangspoort tot het Reuzengebergte genoemd en is de tweede hoofdstad van de noordelijke regio. In deze centraal gelegen stad vind je naast het regionaal informatiecentrum en het museum een heerlijke pizzeria en een Renaissanceslot en barok Augustine klooster.

De omgeving van Vrchlabi is gewoonweg prachtig met veel bergdorpjes, bossen, weide, watervalletjes en riviertjes. Een goede locatie om heerlijke wandel- of fietstochten in de prachtige omgeving te maken. Zwemliefhebbers kunnen terecht in het plaatselijke meer. Leuke uitstapmogelijkheden naar het pittoreske Spindleruv Mlyn, de Adrspach rotsen, de dierentuin in Dvur Kralove en het aquapark in Liberec.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op vakantie naar Rudnik bij Vrchlabi in Tsjechië betekent heerlijk relaxen in de prachtige natuur, historische stadjes bezichtigen en een gastvrij onthaal van de gemoedelijke bevolking.

Rudnik bij Vrchlabi biedt volop mogelijkheden voor een heerlijke vakantie.

Het rustieke bergdorpje Rudnik ligt in één van de interessantste streken van Tsjechië, 12 km ten oosten van de stad Vrchlabi en 130 km ten noordoosten van Praag. Het gezonde klimaat, de vele bezienswaardigheden en de variatie van de omgeving van Rudnik verzekeren u van een heerlijke vakantie. De mooie bergachtige omgeving is rijk aan romantische bergbeekjes en bossen. U woont in een schitterend gebied dat ook geliefd is vanwege de goede wandel mogelijkheden. De nabijgelegen zwemmogelijkheden In Trutnov op 20 km kunt u bij zomerse dagen terecht in het openlucht aquapark of gezellig winkelen in het historische stadscentrum. Het mooie stadje Vrchlabi, wat ook wel de toegangspoort van het Reuzengebergte wordt genoemd is ook een bezoekje waard. Rudnik ligt 130 km van Praag.
fremar
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kunt in vrchlabi zorben! van het woord had ik nog nooit gehoord, van de activiteit wel. Zorben is dat je in zo'n gigantische plasticen bal van een heuvel afrolt. echt vet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek eens op of Tsechie een verkeersbureau heeft. Daar kun je vaak allerlei info krijgen als je ze belt of mailt. Verder kun je op de bieb gaan kijken in de reisgidsen, of er gewoon een kopen natuurlijk.