Leuke dorpen/steden met campings voor jongeren(14 &16)??

Ik Zoek campings voor mij en mijn vriendin (14&16)..in Nederland of vlak buiten Nederland in Duitsland liever niet Limburg en Zeeland en zuidholland...(ivm lang rijden)..maar wie weet een leuke camping waar je ook dingen kunt doen in de stad-dorp niet te duur en ook niet constant dronken lui om je heen...??alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (2)

Zelf heb ik goede ervaringen met camping de Paalberg in Ermelo.
Niet al te duur, veel te doen (zwembad, recreatieteam, etc), natuur (bos en heide) om het park heen, goed bereikbaar met openbaar vervoer, centraal in Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet er zelf zo geen, aangezien ik graag naar het buitenland ga en in Limburg woon (ben er dus zó :) ), maar naar mijn mening heeft de ANWB nog altijd zeer goede campinggidsen. Voor iets minder dan een tientje bijvoorbeeld heb je een campinggids voor o.a. Nederland.

anders eens een ANWB winkel binnenlopen en door de boekjes bladeren of er leuke adressen tussenzitten. In de links wat inspiratie voor boekjes.