is een e ticket en of treinkaartje nog wel geldig vanaf 1 juli

vanaf morgen kun je alleen nog met de ov-chipkaart reizen in friesland in bussen, maar is dit ook in treinen zo het geval of kun je voor de trein nog wel gewoon een treinkaartje kopen of e ticket

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

De NS is van plan om vanaf augustus 2012 geen papieren kaartjes meer te verstrekken. Maar Rover (de reizersvereniging) is daar op tegen. Ook zijn er nog steeds veel problemen met de OV-chipkaart. Dus ik vermoed dat die datum nog wel uitgesteld wordt, net zoals dat met het busvervoer ook gebeurd is. Misschien wordt het januari 2013.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Friesland rijdt vooral Arriva . Dus je moet hun treinen er ook bij betrekken in je antwoord.
ja dit is volgens mij nog wel geldig. ik heb 1 en 2 juli nog met de trein gereisd gewoon met een treinkaartje. ik woon trouwens niet in Friesland maar volgens mij kan je overal nog met het treinkaartje in de trein in Nederland