Je moet goed kijken bij de diverse aanbieders, vele on-line reisbureaus bieden goedkope reizen aan en dat kan echt veel schelen, je boekt via een omweg toch bij de grote reisbureau's. Het gaat om vraag en aanbod en helaas lijken de reisbureau's klanten niet aan te moedigen voor Egypte/Tunesie. De hotels zitten halfvol en moeten wel voldoende personeel aanhouden voor de toeristen die wel komen, ze kunnen dus niet stunten met de kamerprijzen.
Verder is het verblijf ook erg goedkoop. Egypte is een prachtig land en altijd mooi weer, en maak een eerlijke vergelijking. (duur vliegreis, allin enz). Ga en geniet!
12 jaar geleden
Het ligt eraan bij wie je boekt. Bij kleinschalige touroperators, die in het land zijn gevestigd zijn de prijzen gewoon hetzelfde. Kijk bijvoorbeeld eens bij FEEL-THE-DESERT, die bieden strandverblijven en kamelentochten aan en helpen hiermee de locale bedoeïenenbevolking aan inkomsten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens bij alltours daar is het goed betaalbaar. je kunt ook rechtstreeks in egypte boeken bij een hotel en de vliegreis los boeken dat kan ook uitmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou, toevallig onlangs een reis naar egypte geboekt via egypte.nl, die reis was 250 euro goedkoper dan onze vorige reis naar egypte
Bronnen: