Wat maakt een camper zo duur?

Het is toch gewoon een auto met een hout hutje erachter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
3.2K

Het beste antwoord

Ze rollen niet in zulke grote aantallen van de lopende band af als personenauto`s. Dat maakt de productiekosten hoger.

Als er meer vraag naar zou zijn, zouden ze goedkoper kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt.

Andere antwoorden (3)

de camper is geisoleerd. De camper heeft allerlei luxe. de prijs bepaald wat er wel en niet in zit. Dus nee het is niet een auto met een hout hutje achterop. ga eens naar een beurs voor campers en kijk eens wat een camper echt is.
12 jaar geleden
een houten hutje??

Zie hier een luxe camper.
Ja zoiets is niet goedkoop natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de eerste plaats is het niet een gewone auto,
maar een vrachtauto.
Ons campertje is een Ford Transit uit 1991.
Daar zit een grote watertank ik en een douche en een wc en een bak voor de gasflessen en een boiler voor warm water en een binnenaccu en twee tanken schoon water voor in de keuken en een voorraadkast en een heleboel klepkastjes en een koelkast en een gasstel en een vuilwatertank en een kachel met leidingen rondom en ventilatie.
Plus alle electrische leidingen en knoppen voor de staat van de accu en de inhoud van de tanken en kranen en gasleidingen etc. etc.

En dan hebben wij nog een simpel ding zonder televisie, zonder vast bed, zonder achteruitrijcamera, zonder schotel, zonder...

En weet je wat zo fijn is met die campers?
Meestal hebben ze niet zo veel kilometers gemaakt, dus kun je gerust een hele oude kopen.
En die zijn niet duur.

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=l4mdmdeakqki
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd dat is niet duur. Waarom zijn de prijzen in Australie dan zoveel duurder met de campers?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet sowieso een hele kopen, aan een kapotte camper heb je niets, Momo.