ik woon in azie. mijn paspoort verloopt in december volgend jaar en kan ik hier in Jakarta of Ho Chi Minh een nieuwe kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Als je je paspoort kwijtraakt kun je een nieuw reisdocument aanvragen bij de ambassade in Jakarta, je krijgt dan een noodpaspoort. Of je daar ook je paspoort kan verlengen is me niet duidelijk.
Hieronder staat het adres van die ambassade, bel ze om verder te informeren (eventueel ook over je visum)

Het adres van de Nederlandse Ambassade in Indonesië:
Jalan H.R. Rasuna Said Kav. S-3
Kuningan
Jakarta 12950
Tel. 00-62-21-5248200
Fax 00-62-21-5700734
E-mail: jak@minbuza.nl
Website: Netherlands Embassy in Indonesia
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dit kun je op de ambassade aldaar doen. Heb zelf ook in het buitenland gewoond en wanneer mijn paspoort verliep nam ik gewoon contact op met de ambassade. Je krijgt een formulier thuis gestuurd wat je moet invullen, als je dat gedaan hebt stuur je het terug en wanneer je paspoort klaar is nemen zij contact met jou op. Je moet het dan wel persoonlijk komen ophalen op de ambassade.