Gerlos! Top plek voor ski en apres ski.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is gezellig ja!
Dat is puur persoonlijk. Net waar je de leukste mensen hebt ontmoet, de meeste lol hebt gehad en de beste herinneringen aan een geweldig vakantie.

Ik ken delen van Oostenrijk vrij goed. Heb er een paar jaar gewoond. Waar geskied wordt heb je gewoon hartstikke leuke ski-hutten en après-bars. Dus in vrijwel alle wintersportplaatsen. Dat ikzelf een voorkeur heb voor Westendorf, Niederau, Ellmau, Söll, Mayrhofen, Pertisau, Kitzbühel, Sankt Johann, Lermoos etc. is omdat ik daar een leuke tijd heb gehad. Er zijn nog tientallen leuke plaatsen met gezellige après-ski mogelijkheden!l
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ischgl, hier heb ik een seizoen lesgegeven. Er zijn 8 topplekken om te apres-skien daar. hieronder vallen o.a. kuhstall, feuer und ice, pacha, trofana alm, hexenkuche en nog een aantal.

ben ook op veel andere plekken geweest maar hier is de apres ski mij toch het meest bijgebleven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zell am see is erg gezellig