Hoe kom je op een voordelige wijze van Vliegveld Sevilla naar binnenstad?

voorbereiden reis, maar een link vinden in het spaans is lastig

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

bus kost al niks. 2,30
Vanuit de aankomsthal naar buiten lopen en dan naar links. Er is een busstop naar het centrum (el centro)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wij hebben in Sevilla eigenlijk alles met de taxi gedaan, die is daar niet zo duur. Uit mijn hoofd waren we ongeveer een tientje kwijt van het centrum naar het vliegveld (wel 6 jaar terug).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sevilla San Pablo Vliegveld ligt 10 km ten noorden van het stadscentrum.

De bus rijdt elke 30 minuten van de luchthaven van Sevilla naar het centrum van stad van maandag tot vrijdag vanaf ongeveer 6 uur 's-morgens tot na middernacht ('s zondags van 7 uur 's-morgens tot 23:45 's-avonds). De reis kost ongeveer 2.50 euro voor een enkele reis en 4 euro voor een retour.

De reis naar het centrum van Sevilla duurt ongeveer 20 minuten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allemaal bedankt, wij weten genoeg
Leuk dat je zo een gericht antwoord kan krijgen
Ben je alleen ?
Probeer dan autostop...