Wie weet er leuk hotel of B&B in Oost Berlijn. Niet zo een stijf hotel maar een plek waar je merkt dat mensen het leuk vinden dat ze gasten ontvangen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Wij zaten in een appartement, wat op zich heel erg relaxed is (in tegenstelling tot hotel of B&B).

Hadden het via booking.com maar het is goedkoper als je het direct doet (zie link). Prenzlauerberg is in Oost-Berlijn en een hele leuke wijk.

De verhuurder was wel een beetje een vage gast die zijn zonnebril ophield, maar afgezien daarvan was alles echt prima en netjes.
Veel plezier! Berlijn is echt heel leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk eens op hotelspecials.nl
Omschrijving van het hotel en backfeed van eerdere bezoekers staan erbij, zo kan je zien of het hotel aan jouw verwachtingen voldoet.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik vrees echter dat de moderator van goeie vraag dit antwoord er binnen de korste afgooit, verwijzen naar een andere site hebben ze blijkbaar niet graag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met Airbnb
Let op prijzen zijn in USD

Toegevoegd na 2 minuten:
Prenzlauerberg is een leuke wijk in voormalig Oost Berlijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je met meer dan 4 personen naar Berlijn gaat,moet je eens zoeken op" art apartment Berlin" Erg leuk en mooi. Het is heel huiselijk. Je kunt er ook met zijn 2en verblijven ze hebben ook andere appartementen.