Ik zoek een leuke vakantie site om een weekje Portugal te boeken. Er is zoveel aanbod, heeft iemand een goede suggestie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

Je kunt kijken naar partijen als vakantieveiling en prijsvrij. Deze zitten vaak heel scherp op de prijs. Misschien hier ook een kijkje nemen als elke cent je waard is : http://www.shopfish.nl/shop/prijsvrij-nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze lijkt me wel aardig:

http://www.vakantieboeken.nl/portugal/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vacanselect en Jiba misschien??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zoek je? een week strand? of cultuur, Natuur?
Wil je week strand aan de Algarve met hotel of appartement dan kan je het beste een pakketreis boeken (zie linken bij andere antwoorden) of D'Reizen of Elmar. Wil je wat anders, geef dan aan wat je wilt?, Dan wil ik je wel verder helpen

Toegevoegd na 41 seconden:
Voor strandreizen is Vaya ook een aardige optie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor veel info over Portugal inclusief Madeira: zie de bronnen. Wij zijn nu 2 x met Kras naar Madeira geweest, die in vergelijking met andere touroperators veel waar voor het geld biedt: goede hotels, inclusief huurauto voor een scherpe prijs, veel keus in locatie en accommodatie, geen verrassingen achteraf. Vaak slechts klein prijsverschil tussen 8 en 10 of 11 dagen, ook last minutes.
Naast Madeira uiteraard ook veel aanbod in Portugal zelf en rest van Europa.

Toegevoegd na 4 minuten:
Zoek je een strandvakantie: dan NIET Madeira boeken. Ben je een natuurliefhebber: dan WEL Madeira boeken.
Wil je graag veel "stappen": dan NIET Madeira boeken.
Ben je een buitensporter: dan WEL Madeira boeken.