Een hotel in A'dam voor twee?

Ik ga ergens in juli met mijn Spaanse vriend die ik dan ophaal op Schiphol, Amsterdam verkennen. Uiteindelijk zullen we ook ergens moeten gaan slapen...dus ben ik op zoek naar een goedkoop hotel... Met goedkoop bedoel ik rond de 100 euro voor 1 nacht met twee personen? We delen de kosten van alles, want we weten dat A'dam niet zo goedkoop is! Iemand een idee? Ik ben trouwens 17 en degene met wie ik zal gaan is 20... Neem aan dat ik gewoon binnengelaten word, he?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.8K

Het beste antwoord

Hotel Eureka is mijn Spaanse vrienden wel goed bevallen.
Via onderstaande adressen kom je er wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thxx

Andere antwoorden (4)

Je hebt veilingsites voor hotelovernachtingen. Kan je voor 30 euro een hotel met ontbijt krijgen als je de vieding win. Dus je hebt tijd zat om een veiling te winnen.
Google op veiling hotel kamer.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb niet zo lang geleden bouwval gezocht gekeken, waarin Mirjam van Elewout een woonboot opknapte tot een bed en breakfast en het zag er zo leuk uit!

De prijs inclusief ontbijt is 110 euro & de locatie is echt perfect: aan het water en zo centraal. Neem maar eens een kijkje op de site.

Laatste bron staat - omdat het zo nieuw is - helaas maar een (recensie).

Toegevoegd na 1 minuut:
jeetje, ik bedoelde REDELIJK centraal ....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou het Hans Brinker Budget hotel kunnen proberen als je durft.

Die hebben de reputatie het slechtste hotel van amsterdam te zijn en daar zijn ze trots op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het Amstelbotel, maar het is niet zo moeilijk om via google of startpagina te zoeken. Veel plezier