Weten jullie goedkope hotels in New York?

Ik wil in de zomervakantie naar New York, maar ik kan geen goede en goedkope hotel vinden.
Ik ga met een vriendin 5 dagen, we hoeven heus geen 4 sterren hotel, maar ook geen 1 ster.
Graag in de buurt van Central Park, Soho of Broadway. Ergens anders kan ook ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (6)

Zoek eens naar hotels in Hoboken, dat is een wijk van New York aan de overkant van de rivier de Hudson. De prijzen zijn daar aanmerkelijk lager en je kunt in een kwartiertje gratis overvaren naar Manhattan. Als je dan toch in Hoboken bent, ga dan eten in een van mijn favoriete top 3 restaurants met de naam 'Chart House'. Prima eten en een mooier uitzicht op Manhattan vind je niet.

Toegevoegd na 41 seconden:
Sorry dat ik geen specifieke naam noem, maar in Hoboken zijn meerdere hotels in verschillende prijsklassen.
paulus811
12 jaar geleden
Je kan kiezen voor een jeugdherberg. Voordeel, goede locaties en goedkope prijzen. Nadeel, vaak slaapzalen dus mannen en vrouwen gescheiden. ( maar een zaal kan ook weer erg gezellig zijn )
In Nederland heet dat StayOkay
In Amerika heet dat HI hostels.
Zie voor info over New York op onderstaande url ( volgens mij zit er eentje vlakbij Central Park )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat dacht je van eem B&B. Ik heb zelf voor deze zomer geboekt via airbnb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij verbleven in 'stay'. Die zit echt op time square en is relatief voordelig.. Maar wat is goedkoop.. Voor de locatie is het goedkoop maar als je echt goedkoop wil moet je wat meer aan de buitenkant gaan zitten. Voor 'stay' betaalde we (kerst) 90 dollar per nacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij zijn in Hotel Pennsylvania geweest. Niet duur en tegenover Madison Square Garden. Oude troep, maar wel schoon en echt een toplokatie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien Hotel Beacon? Weet niet wat het kost maar heb een tour gedaan... volgens de reisleidster was dit een budget hotel. Hier zit je trouwens op loopafstand van Central Park.
Op loopafstand van Broadway is Hotel Skyline... schijnt ook een budget hotel te zijn.