Waarom staken de ponten van het gvb morgen niet?

De bussen trams en metro staken maar de veren nooit. Waarom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Dat vindt het vervoersbedrijf te klantonvriendelijk. En terecht. Er is in Amsterdam dan voor de voetganger en fietser geen enkele andere manier om over het IJ te komen.
(Nou ja, geen enkele manier, maar dat wil je niet weten...)
escape
12 jaar geleden
De overzetveren voor fietsers en voetgangers,
alsmede die voor motorvoertuigen (gevaarlijke stoffen en langzaam verkeer blijven varen om te voorkomen dat iedereen uit burgerlijke ongehoorzaamheid van de tunnels (coentunnel, ijtunnel en zeeburgertunnel) gebruik gaat maken. Niet iedereen neemt de Schellingwouderbrug.