Hoe zit het met bagage meenemen in een vliegtuig?

Hoeveel kilo mag je gratis meenemen?
Mag je ook handbagage meenemen en wat zijn de maximale afmetingen hiervan?
wat kost het als je meer bagage meeneemt?

(vraag gaat over de maatschappij Corendon)

Toegevoegd na 2 uur:
Ruimbagage mag niet zwaarder zijn dan 20kg en handbagage mag niet zwaarder zijn dan 5kg en mag maximaal de volgende afmetingen hebben: 45 x 35 x 15 centimeter

Mijn bagage is 45 x 35 x 17,wordt deze afgekeurd als handbagage?

En wat zijn de afmetingen voor ruimbagage?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

http://www.corendon.nl/content/default.aspx?contentid=491

Hier staat alles uitgebreid beschreven.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je mag 20 kg bagage in je koffer meenemen en 1 stuks handbagage van 5 kg.