Wat moet ik doen bij een RyanAir boeking met een foutmelding "Error - Your session has been locked Ryanair"

Ik probeer nu al 2 dagen tickets te boeken via ryanair. Maar steeds na het invullen van de creditcard gegevens krijg ik of een foutmelding of Error - Your session has been locked

heeft iemand dit ook gehad en wat is eraan te doen.

Ik weet nu namelijk ook niet of er nou wel of niet betaald is en ik wil het niet opnieuw proberen want anders heb ik straks 10 tickets....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Antwoorden (2)

Dit schijnt vaker voor te komen bij RyanAir. In bijgaand blog wordt geadviseerd om de cookie ASP.NET_SessionId te verwijderen.

Bijvoorbeeld in Firefox: Als je op de

If you don't know how to do this, here's the step by step with Firefox:

Als je op de "Your session has been locked" pagina bent, klik dan rechts in de pagina en selecteer "View Page Info"

Ga naar de "Security" tab en klik op de knop "View Cookies"

Klik op de regel ASP.NET_SessionId en klik op "Remove Cookie"

Je kunt dus ook een andere browser proberen. Er is geen boeking gedaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Andere tips die gegeven worden voor de nieuwere internet explorer versies is om de InPrivate optie (CTRL+SHIFT+P) aan te zetten voor deze website. Er worden dan ook geen cookies gebruikt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Let op: In sommige gevallen wordt aangegeven dat de boeking wel gewoon door is gegaan. Let dus eerst op de bevestigingsmail van RyanAir voor je het nog een keer probeert. En bel eventueel gewoon met RyanAir.

Toegevoegd na 3 minuten:
In bijgaande blog rapporteert iemand dat na een uur de eerste bevestiging wel door kwam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
andere browser gebruiken. doet vaak wonderen