Welke info moet er allemaal in een reisbrochure?

Ik ga deze zomer op reis en om mijn familie gerust te stellen dat ik goed voorbereid ben, maak ik dit. Maar wat er allemaal in, naast benodigde documenten, bezienswaardigheden en dies meer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben benieuwd wat voor soort reis je gaat maken.. Het klinkt wel heel bijzonder als ik zo lees dat ze gerust moeten worden gesteld..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is bijzondere reis. Mijn familie is alleen veel te snel ongerust, zeker nu ik de eerste keer zonder hen en met vrienden op reis ga.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*Geen bijzondere reis, bedoelde ik dus. Ik was het woord 'geen' vergeten typen.

Het beste antwoord

Maak een a4tje met daarop :
je paspoortgegevens,
Adres van je hotel
reserveringsnummer en noodnummer en andere gegevens van je touroperator
vluchtnummers en tijden,
De gegevens van je pinpas en het pas-blokkeernummer,
Je gegevens van je reisverzekering en zorgpas,
het telefoonnummer van je telefoonprovider waarmee je je telefoon kan blokkeren bij verlies
nummer van ambassade
een kopie van je paspoort.

Print dit 3 keer uit.
1 printje is voor je familie, 1 in je handbagage en 1 in je overige bagage.
Met deze gegevens kun je vervelende situaties snel oplossen!

Fijne reis!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Benodigde injecties, noodnummers, eventueel noodplan, verschillende manier om je te bereiken, gedetailleerde reisroute, precieze kosten.

Verder kom ik ook even niet.