Tijdens het verlengd weekend krijgen wij een logé op bezoek, nl een grote hond, waar zouden we met hem overal naar toe kunnen ?

In België hebben we vier daagjes vrij vandaar.

12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Als het niet te ver weg is kan je met m naar de Ardennen gaan het bos in.
12 jaar geleden
Bedoel je in jouw buurt?
Dan kan je misschien het beste informeren bij vrienden of kennissen met honden. Die weten vaak de leuke plekjes wel te vinden.

Of wil je met die hond een weekendje weg?
Dan kan je daarop googlen (weekendje weg met hond) wedden dat je van alles vindt?

Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bossen van Limburg zijn erg aantrekkelijk en je vindt zeker nog een slaapplaats via toerisme Limburg.