wie kan mij vertellen wat bij arkefly economy class U en economy class X is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

X-Klasse: Alle prijzen in de boeking zijn hierop gebaseerd. Het aantal plaatsen is echter gelimiteerd,dus voldoende reden om te boeken.

U-Klasse: Als de voordeelklasse (X-klasse) is uitverkocht,dan kan je boeken voor de U-klasse. Als je boekt in deze klasse dan heb je maar liefst €54,- per persoon (€27,- per persoon enkele reis) voordeel op de standaardklasse (T-klasse) De toeslag t.o.v. de gepubliceerde prijzen (op basis van X-klasse) voor deze U-klasse is €27,- per persoon per enkele reis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

hiervoor kan je het beste even bellen met Arkefly