Kan je vanuit je hotel kamer eten van elders laten bezorgen ? Sushi/pizza? in NYC

Is het raar of gebruikelijk om als je in een hotel in NYC zit pizza of sushi te bestellen ? van een sushi/pizza tent ergen in de buurt ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
22.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In New York is niks raar...

Het beste antwoord

Dat gebeurt heel vaak, zeker zakenmensen die ergens niet zitten om uit te gaan en die de roomservice ook een keer zat zijn, bestellen vaak genoeg pizza of iets dergelijks. Dat is geen enkel probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Supper, en hoe werkt dat dan ? ik bel op en geef mn kamer nummer ? en dan wordt het afgeleverd bij de receptie of komt die pizzaboy naar mn room ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je geeft inderdaad je kamernummer en het hotel waar die kamer is, da's ook wel handig. De pizzabezorger komt naar je kamer. Hij weet zelf wel uit ervaring of hij zich dan eerst bij de receptie moet melden, dat is niet jouw probleem.

Andere antwoorden (1)

Dat is vrij normaal hoor, gewoon doen dus!