welke stad in belgie?

wil graag een lang weekend weg.

wil wel goed kunnen winkelen, dingen bekijken en ik hou van toerisme :) dus vind het niet erg om veel toeristen om me heen te hebben.

welke stad in belgie zou daar geschikt voor zijn?

Toegevoegd na 6 minuten:
en is er ook in belgie een stad die erg veel op berlijn lijkt? (drukte, leuke cafe's, bezienswaardigheden)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (17)

brugge lijkt ideaal, maar ook bv antwerpen of brussel past
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gent is ook erg mooi

Toegevoegd na 37 seconden:
en er zijn heel veel toeristen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben zelf niet zo dol op stedentripjes maar was enige jaren geleden positief verrast door Brugge. Mooie culturele stad (hou eigenlijk niet van cultureel) lekkere terrasjes en goede restaurants. Zal er zeker terugkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind Antwerpen erg leuk. Brugge ben ik nog nooit geweest. Ik zag dat iemand hier dat ook leuk vond. Ik wil daar ook nog wel eens naar toe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sowieso Brussel niet, ben 1 keer geweest, kom er nooit weer...
Maar zoals de rest al zegt, Antwerpen en Brugge zijn wel heel leuk..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je van winkelen en veel toeristen houdt dan is Brugge 'the place to be'!
Antwerpen is ook niet te versmaden, met zijn gezellige terrasjes.

Toegevoegd na 11 minuten:
http://www.betoverendbrugge.be/

http://antwerpen.startpagina.be/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ook op vakantie geweest en heb een stop gemaakt in Gent. Het was daar echt prachtig. Het hotel was prachtig en de omgeving was ook nog eens prachtig. Ik heb door de drukke winkelstraat gelopen en er waren ook nog eens toeristen.

Ik raad je echt Gent aan. En anders moet je België uit je hoofd zetten en ga naar Parijs, daar is het echt GEWELDIG.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antwerpen, Brugge, Brussel of Gent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
brussel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou naar Leuven gaan, een gezellige oude studentenstad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goeie tip, gezellig daar! +
Brugge , Brugge , Brugge !!!De stad heeft zijn bijnaam "Venetië van het Noorden " niet gestolen.Met de vele bootjes die door de stad varen lijkt het wel Amsterdam maar dan kleiner en fijner.Er zijn talloze musea,kerken,kroegjes ,restaurantjes,en héééél veel Japanese toeristen !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gent of in Antwerpen! dat zijn leuke plaatsen in belgie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gent is heel leuk : veel historische gebouwen, musea, veel winkels. Bovendien zijn op zondagvoormiddag de musea gratis te bezoeken.
Mechelen is ook een aanrader : is minder druk dan Gent, maar heel mooi. Vergeet daar de Sint-Romboutstoren niet te beklimmen.
En Antwerpen is de moeite waard, zeker nu met het MAS!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals de rest aangeeft is Brugge een aanrader. Romantisch, geen vandalisme, geen parkeervandalen, etc. Maar alles is er nog min of meer zoals de middeleeuwen, ongeveer hé. Maasmechelen Village (In de meer dan 100 boetieks van Maasmechelen Village vindt u het hele jaar top Belgische en internationale modemerken tegen sterk verlaagde prijzen) is een shoppingcenter om er eene bij te steken die iemand anders nog niet vermeld heeft. Veel plezier gewenst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brugge, want daar zit het Chocolade Museum! Winkelen rond Grote Markt en je kunt het Belfort beklimmen voor een prachtig uitzicht op de stad. Als je budget niet al te klein is, kan ik je aanraden om in Grand Hotel Casselbergh ( http://www.hotels.nl/nl/brugge/grandhotelcasselbergh) te verblijven, heel mooi klassiek interieur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier shoppingtips voor de hier al genoemde steden Brussel, Gent, Brugge, Antwerpen.

http://surprisetickets.nl/reizen/winkelen-belgie-shoppen

Zelf vind ik Oostende leuk. Gezellige stad plus als extra de zee met de speciale sfeer die dat met zich meebrengt.

http://www.visitoostende.be/