Mag je een waterpijp in een vliegtuig vervoeren?

Ik vertrek volgende week van Rotterdam naar Praag. Ik was van plan om een waterpijp in mijn koffer mee te nemen, maar ik hoorde dat dit verboden was. Is dat waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
6.3K

Antwoorden (5)

effe bellen lijkt me de beste optie
12 jaar geleden
Rutge
12 jaar geleden
Dit is een reactie
In je handbagage heb je wel eens kans dat het eruit wordt gepleurd.

Ik kan er zeker van zijn dat als je het in je bagage doet het geen enkel probleem zal opleveren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij mag een waterpijp gewoon vervoerd worden.
Een water pijp kan ook voor pijptabak of kruidentabak worden gebruikt.
Als het een gebruikte pijp is wel even opletten dat er geen restanten cannabis in zit omdat dit wel strafbaar kan zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wij hebben het eens meegemaakt dat niemand zijn waterpijp mee mocht nemen in de handbagage, maar waarom zou je. ze zijn hier ook te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij wel, ik heb zelf ook eens een waterpijp meegenomen als souvenir. en daar geen problemen mee gehad, had hem zelfs gewoon vast in het doosje waar hij inzat succes ermee! groet