Twee dagen alleen naar Wenen, voor heel goedkoop?

Ik wil dus in m'n eentje voor twee dagen naar Wenen reizen met het vliegtuig, alleen heb ik geen hoog budget hiervoor, ongeveer tweehonderd euro. Een retourtje kan ik al krijgen voor ongeveer 150 euro, alleen moet ik een goedkope hotel zien te vinden, plus ik moet nog trein en tram kosten zien te betalen, na mijn ticket heb ik dus ongeveer 50 euro over. Een nachtje verblijf is genoeg, twee kan ook.

Iemand tips? Ps: ik ben een jongvolwassenen vrouw (misschien is het handig om dit er bij te vermelden).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk is een hostel het goedkoopst, maar dan wel met slapen op een slaapzaal!!
Een betaalbaar alternatief met 1 persoons kamers en aan de rand van het centrum is Pension Wild. Ik ben er zelf 2 keer geweest

Toegevoegd na 9 minuten:
Leuke en betaalbare restaurants en terrasjes vind je in Spittelberg

Toegevoegd na 10 minuten:
S BAhn lijn 7 is de goedkoopste optie vanaf de luchthaven naar wenen (zie link)

Toegevoegd na 19 uur:
gezien je zeer beperkte reisbudget nog een aanvulling.
Al aan couchsurfing gedacht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb laatst een weekend Wenen gevonden via www.fflekkerweg.nl
daar is een hoofdstuk hotels.