Welke tent ( 4 persoons ) is het gemakelijkste en snelste op te zetten?

Ik wil een tent kopen. Maar wil graag een snel en gemakkelijk op te zetten tent . Die ook nog stevig is en winddicht niet direct weg waait. Wie heeft ervaring en geeft mij goed advies?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
4.1K

Het beste antwoord

De snelst en gemakkelijkst opzetbare tenten die ik ken zijn de Secondstenten van Quechua.

De Family 4.2 XL zie je in de video. Ze zijn te koop bij de Decathlon.

De één- en tweepersoons trekkerstentjes gaan nog veel sneller, zie de tweede YouTubelink.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! dit ziet er erg goed uit! we gaan beslist kijken.

Andere antwoorden (5)

Dan voldoet een 'De Waard' tent misschien aan jouw verwachting. Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat...!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb hier een hele makkelijk op te zetten ( en een aantrekkelijk geprijsde) 4 persoonstent ! (euro 82,50)

http://www.onlinetenten.nl/product/143/aanbieding.html

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een paraplutent is erg snel op te zetten.

Let er wel op dat het aantal personen bij tenten nogal krap bemeten wordt. Als je ook nog wat bagage in je tent wilt hebben, heb je vaak al een grotere tent nodig.

http://www.outletplanet.nl/paraplu-tent-persoons-beige-p-7627.html
bamibal
12 jaar geleden
Een karstentent is snel en simpel op te zetten. Werkt niet met tentstokken maar ingebouwde luchtkamers kan je oppompen met voetpomp of compressortje op via je sigaretten aansluiting van de suto Goede kwaliteit. En oja, de prijs moet je je wel in kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet precies hoe ze heten maar het is zo'n tent die je uitgooit en binnen 4 min opstaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grapje 4 sec.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt waarschijnlijk de 2 Secondstent van Quechua. Die ik in mijn antwoord noem. De vierpersoonsversie staat in een paar minuten, de kleine variant inderdaad in 2 (niet 4) seconden. Al moet je er dan nog wel een harinkje of twee in slaan als je niet wilt dat hij wegwaait.