Als het nu 1 uur zou zijn, dan zou het daar 1 uur in de nacht zijn.
Ze lopen daar precies 12 uur eerder voor dan op ons.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan waar je woont in Australie.

In Canberra is het momenteel 00:59, maar in The Settelment is het pas 21:59.

Lijst van tijden

00:59 Canberra, het is daar Zaterdag.
Kingston: 02:29, Zaterdag
Lord Howe Island 01:29, Zaterdag
Adelaide: 00:29 ,Zaterdag
Perth: 22:59 Vrijdag
The Settlement: 21:59 Vrijdag

Toegevoegd na 59 seconden:
BTW: http://www.worldtimezone.com/time-australia24.php

Erg handige link!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook gewoon 1 uur maar dan 's nachts. Het is de andere kant van de wereld dus 12 uur verschil
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
australië ligtprecies aan de andere kant van de wereld. daar lopen ze 1 dag achter. Daar zou het dus 24 uur terug zijn, dan is het dus 1 uur in de middag alleen dan de vorige dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
24 uur verschil... jij maakt het helemaal spannend.
Het grootste tijdverschil in de wereld bevind zich rond de Fiji Eilanden. Officieel loopt de datumgrens over het eiland, aan de ene kant zou het 23 uur later zijn dan aan de andere kant. Omdat dat in praktijk erg lastig was hebben ze de grens om het eiland heen gelegd.
Maar nergens ter wereld verschilt de tijd 24 uur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grinnik, dat was me nog niet eens opgevallen. Sharp.
Je kan naar bepaalde sites gaan dat is niet zo moeilijk om te vinden toch?