Zijn de winkels op shiphol 24/7 open?

Ik vlieg namelijk aanstaande zaterdag om 05.15.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
22.1K

Antwoorden (7)

Jep. :) achter de douane dan..!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeker nooit 's nachts achter de douane rondgedwaald?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vlieg als ik vlieg vaak 's nachts rond 5 uur, en dan ben ik daar natuurlijk ruim van de voren en is alles gewoon open?!
Nee, de kiosk is wel vroeg open en laat dicht. En enkele andere winkels! Maar NIET 24/7
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het meeste is tussen 2400 en 0600 gesloten.
Er is wel altijd een barretje open, maar dat bedoel je niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee±

Openingstijden Schiphol Plaza
De winkels gevestigd in Shopping Centre Schiphol Plaza (voor de paspoortcontrole) zijn 7 dagen per week geopend van 07.00 uur tot 22.00 uur.

Openingstijden Schiphol World Avenue
De winkels van Shopping Centre Schiphol World Avenue (na de paspoortcontrole) zijn 7 dagen per week geopend. De winkels openen doorgaans om 7.00 uur en sluiten nadat de laatste vlucht vertrokken is. Niet alleen de winkels zijn dan geopend maar ook de bars, cafés, restaurants en fastfood-eetgelegenheden zijn open voordat het eerste vliegtuig vertrekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ze zijn niet 24/7 open, zo zit dat:

op plaza (voor de douane) is er dan bijna niets open waar je kan shoppen, behalve een barretje of burger king enzo.
niet heel interessant dus.

maar na de douane, in het taxfree gebied zit het anders.
daar gaan de tax-free winkels 1.5 uur eerder open dan de allereerste vlucht vertrekt.
dat zijn dus de interessantere winkels waar jij waarschijnlijk heen wilt.
aangezien jouw vlucht om 5.15 gaat (weet je dat zeker?) zijn ze dus al voor 4 uur open en heb je ruimschoots de tijd om nog even een rolex te scoren...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De winkels ná de douane (de "SeeBuyFly" winkels) openen anderhalf uur vóór vertrek van de eerste vlucht.

Dus ja, je hebt alle gelegenheid om te shoppen.
Utrecht
13 jaar geleden
Ik was in oktober nog op schiphol. 04.00 uur pfff!!! Lekker inchecken, door de douane en shoppen maar !!! ;-))