Is Turkish Airlines veilig genoeg om mee te reizen?

Me vader gaat er 4 mei heen, maar ik ben echt heel bang want ik hoor hele slechte dingen over Turkish Airlines. Ik lig er echt wakker van.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
4.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft je vorige vraag over leven na de dood hier mee te maken????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet echt..

Het beste antwoord

Maak je maar niet zo druk.

De kans is groter dat jij of je vader door de bliksem getroffen wordt dan dat het vliegtuig neerstort.

"Een paar gegevens van januari 1989 tot december 2008

Delta Airlines heeft 1650 miljoen vluchten gehad. Daarvan was slechts één vlucht met een fatale afloop (minimaal 1 dode).

British Airways heeft 549 miljoen vluchten gehad, waarvan er geen enkele fatale afloop was.

>>> Turkish Airlines heeft 186 miljoen vluchten gehad, waarvan er twee vluchten een fatale afloop hadden (de laatste op Schiphol niet meegerekend, gezien de cijfers tot 2008 gaan).

American Airlines heeft 1770 miljoen vluchten gehad. Daarvan waren er 5 vluchten met een fatale afloop.

KLM heeft 281 miljoen vluchten gehad. Hiervan waren er twee vluchten met een fatale afloop.

Malaysia Airlines heeft 319 miljoen vluchten gehad. Hiervan was er één vlucht met een fatale afloop.

Air Canada heeft 399 miljoen vluchten gehad. Geen enkele vlucht hiervan had een fatale afloop."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Maak je maar niet druk. Ze laten een maatschappij niet zomaar vliegen. Er is inderdaad een ongeluk in nederland geweest waar een vliegtuig van turkish airlines crashte.. Maar dat heeft verder niets met de maatschappij zelf te maken;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jahoor, waarschijnlijk komen de
Negatiefe reacties door de crash. Dat had net zo goed een vliegtuig van klm kunnen zijn. En het is maar 1 keer gebeurd. Niks aan de hand

Groet,
Omhoog
P.s. Vliegrampen kunnen altijd gebeuren! Alleen is die kans heel klein
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans op een vliegtuig ongeluk is enorm klein, je loopt meer kans om dood te gaan als je een pak melk koopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Melkpakken zijn hoog explosief !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
? denk je soms dat je grappig bent?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAHA wat een slecht antwoord dit. Maar wel grappig hoor. -1